Tyvärr.... :´-(

...tyvärr tyvärr. Så sorgligt det känns nu när vi inte klarade vp i tid... Var i Karlskoga i helgen och testade både lördag och söndag, men icke. Det ville sig inte på hämten av någon underlig anledning. Jag skickade henne vänster - hennes allra bästa sida, båda dagarna, men bägge gångerna skar hon framför fåren och ville gå upp på höger sida bakom dem. Efter detta tappade nog både jag och Chili fokus och för min del försvann även tålamodet. Söndagen kom vi så långt som genom fösningsgrindarna men därefter tappade vi dem springades bort mot fållan med restena av fåren i...

Hem åkte vi, och några tårar fällde jag allt. Så mycket tid och jobb jag lagt ner bakom hennes vallning med en framtidstanke på en valpkull någon gång för att spara en hund efter henne att köra agility med. Verkar dock som att den drömmen nu förblir just endast en dröm...



Kommentarer
Kerstin

:-( så synd med tanke på all den energi och tid som ni har lagt ner på att klara detta. Kraam

2012-08-04 @ 00:18:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0