Fixa 15 månader

Stackars Fixa har blivit helt åsidosatt på denna blogg, och hon har redan hunnit bli 15 månader gammal, väger nu 9 kg och har en mankhöjd på ca 38 cm. Hon har nyligen varit med på sin allra första agilitytävling(inoff. träningstävling). Detta gjorde hon förra helgen i Fjärås och hon skötte sig exemplariskt, om man bortser från en och annan disk =P. Vi hade några lopp på oss, väldigt lätta banor, och kammade hem en 2a och en 3e placering och några priser. Hon var relativt lyhörd och gjorde så gott hon kunde. Det var lite stojigt och skälligt, mycket att titta på och många nya saker att uppleva och testa. Nytt ridhus, nya hinder och i en tävlingssituation hon aldrig testat på innan. Så visst får jag erkänna henne godkänd! ;-)
 
Här är blåbärsklassen där vi kom 3a:
http://youtu.be/GKixovAfWSc
 
Och här är tunnelrejset vi kom 2a:
http://youtu.be/uXZn-6s1GHw
 
 2 år
 
 
 
1,5 år
 Trötta barn <3
 
"Jag tröstar dig" :´(
Fixa och Chili januari 2014.
 
 
Fixa drygt 1 år.
"Busar i snön, Bulan och jag"
6 månader.
 4 månader.
 2 månader.
 
 Louie glad över en till liten hårig vän <3
 
 
 


Kommentarer
Agneta Ingvarsson

trevligt få följa fina Fixa i hennes framgångar och vardag
Lycka till
Önskar er en God Ju och Gott Nytt År

2014-12-18 @ 00:30:06
URL: http://www.idavallenfriends.se
Mamsen

Välkommen tillbaka :-) Nu hoppas jag att Fixa och du får en härlig och rolig tid framöver, ser fram emot att få följa er på eran resa :-) kramizar

2015-04-18 @ 21:08:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0