Fortsätta blogga?

Tja, så här i sorgens tid har det inte blivit något bloggande alls för min del i princip. Har funderat på att lägga ner den här bloggen för det känns som det här är min och Chilis blogg, och nu när jag inte längre har henne kvar känns det som sorgligt att skriva här. Känns tomt och ledsamt... men så tänker jag samtidigt att det är ju Chili som givit mig allt jag har att tacka för i hundträningsvärlden, och det blir som att lägga locket på brunnen för mig och Chili om jag avslutar denna sällan lästa blogg, men jag fortsätter för Dig, för mig och för oss!! <3 Att vår historia får leva kvar och fortsätta genom nästkommande hundar, men Du kommer alltid att vara min nummer ETT, finaste, vackraste och tappra lilla tös! <3
 
 
 


Kommentarer
Mamsen

Självklart ska du fortsätta skriva,,,,även om älskade Blomman inte finns hos oss så har ju livet ändå en fortsättning :-)

2015-04-15 @ 22:57:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0