ZZzzzz.....

ZZzzzz.....

Så här gott sover man i mattes säng när hon är i skolan! Min lille skrutt!

12/10-06

12/10-06

På denna bilden har Chili tappat sina första två tänder :-)

Idag när jag lägger in bilden hänger sjunde tanden på lösen! haha... men det märks inte att hon är öm i munnen direkt, hon biter och drar i leksaker som om tänderna satt fast ordentligt. Dock förstår jag inte vad hon gör av sina gaddar...? Antingen gömmer hon dom, äter upp dom eller så har de fastnat i leksakerna. Jag har alltså inte hittat En Enda?!

Hur går det för er andra med tandossningen??

Mitt nya koppel å halsband!

Mitt nya koppel å halsband!

Se vilket fint koppel och halsband matte har köpt åt mig, alldeles på tok för dyrt tydligen. Men det är jag värd! Detta ska jag ha hela livet tänkte vi...

Hallå där?!

Hallå där?!

Den här trädgårdsfiluren går vi förbi då och då som står inne på en tomt. Chili blir lika glad vaje gång hon ser den men förstår inte varför den inte kommer fram och hälsar på henne!

Hon svänger på hela baken och gnäller för att den ska komma å hälsa på henne! :-) Toka e hon...

14 veckor

14 veckor

Tjena! Här e jag med min nya snushalsduk. Den e lite i vägen så jag försöker tugga loss den ibland...

Får man smaka...?

Får man smaka...?

Här har jag bakat bullar för första gången i min egna nya lägenhet. Mmm, va gott det var! Och det tyckte även Arro... :-)

10/10-06

10/10-06

Så här fint sitter Arro och hans "lillasyster" efter dom kommit in från promenaderna. - Alltid.
Så duktiga så!
RSS 2.0