En vecka med Vilja

Min kära vän Sofie skulle iväg och gotta sig med några hårlösa familjemedlemmar, och lämnade Vilja hemma hos mig och Chili. I söndags började veckan, och nu är det redan torsdag kväll och vilja ska till sin husse imorrn kväll igen. Vill bara dela med mig av några härliga bilder på några härliga hundar från våra härliga dagar!!






Lyckade Halmstad =)

Halv sju i Lindome, lördag morgon, skinande sol och klarblå himmel. I fullpackad bil åkte Nettan och jag med hundarna ner till Halmstad där vi mötte Hanna och Rosa som åkte ner lite tidigare i egen bil - också dom med tre hundar i bilen.



Första klassen var vår klass: hopp A klass ett. Senare på dagen gick också hopp B klass ett, så jag hade två chanser på mig att visa Chili rätt genom banan och satsa på vår tredje och sista pinne i klass ett....

Med startnummer 51 och en grymt taggad Chili gick vi in på banan och gjorde det vi skulle. 71 startande i klassen. Full fokus på att bara ta oss runt banan och inte missa något på vägen =) Chili skötte sig fint och så även jag. Se vårt snabba vinstlopp här: http://www.youtube.com/watch?v=KYTWIqltGv4




Hanna och Janis kom tätt, tätt efter på en andra plats.

Resultatlistan =)

Vinst!!

Nuär vi nöjda med ettan och satsar vidare i klass två i både hopp och agility. Tränade slalomingångar idag, men det är svåååååååårt!!! Men skam den som ger sig! =)
RSS 2.0