Vildar! ;-)

Vildar! ;-)

Bessie och Chili lekte som gudar när Åsa och Daniel kom och hälsade på i FLoda i helgen. Chili undrar när hon får leka med syrran igen, hon längtar efter henne!!

Idag (31/1-07) var vi ute och gick på spåret i Skara, Arro Chili och jag. Så plötsligt dök det upp en hare framför nosen på Chili och båda två drog iväg som två skott. Haren som ledare och Chili tätt efter... shit tänkte jag, det här blir inte roligt. Jag såg framför mig hur jag blev tvungen att sätta upp en massa lappar om en förvunnen border collie och gå och vanka i väntan på svar. Jag satte mig ner på spåret då jag inte längre såg henne och hoppades på att hon skulle komma på att jag inte var hos henne... Och plötsligt stog hon där framför mig flåsandes!!! Sketans jycke, sicken galning! Skönt att hon i alla fall kom tillbaka så snabbt...

Nu ligger Chili och sover i soffan bakom mig, hon e helt slut efter den promenaden :-p

50% av kullen!! 27/1-07

50 % av kullen!!

                  Bessie                  Chili                           Benny

Skäggiga hundar?

Skäggiga hundar?

Visst kan även hundar utan skägg få snö som fastnar så där härligt på hakan! ;-)

18/1-07

23/1-07

Fin fin dag denna dag, men dagen efter blev alldeles vit av snö! Så blev det vinter i alla fall :-) Och dessa vovvar älskar snön!

Ahh...

Ahh...

Jo´rå så att ehh...
Chili hon gillar att sitta i soffan, särskillt när hon vet att det finns mat på bordet. Men aldrig att hon tar något, det vet hon att hon inte får.. peppar peppar..

Å hej!

Å hej!
- Se på mig! Vad duktig jag är! Agility är nog min grej.

Snälla får jag...?

Snälla får jag...?
- Nej Chili, det får du inte. Gungan väntar vi med ett tag tror jag...

I´m the queen of the World

I´m the queen of the World
Det räcker att Chili tittar på när Arro gör som jag ber honom, så gör hon det också. En väldigt tacksam hund att träna!!! Hihi, lucky me.

Jag kommer!

Jag kommer!

- Kom då gumman!
- Klart! Allt för dig matte! :-)

Packning

Packning

Chili bär sin egen packning, Och hon gör det med Stolthet!
Måste tillägga att halsbandet är nytt för dagen ;-)
(Jag har börjat sy egna halsband, jätteroligt!)
RSS 2.0