Pappan: Tonedo´s Black Flash!

Pappan: Tonedo´s Black Flash!

Verkar vara en stabil, sammarbetsvillig och het hund som fortfarande, vid tio års ålder gör allt för att vara sin matte till lags! ;-)

Ägare är Helena Hagström och har tränat sök, spår, lydnad, vallning (Flash är en kroppsvallare vad jag förstår) och mycket annat. Verkar ha gått riktigt bra för honom och Helena!

26/9-06

26/9-06

- Tänker du samma som jag B1..?
- Jag tror det B2...

26/9-06

26/9-06

Man måste passa på att mysa när man precis vaknat, då är Chili som allra goast!

22/9-06

22/9-06

"Så se på mig..." Idag har matte, Arro och jag varit på Blå Stjärnan i Göteborg för att vaccinera oss, ja, i alla fall jag och Arro. Åsså var där en tant som lös mig i ögonen med massa olika lampor - då blev matte glad! Dom sa nåt om att allt var u.a.
Inte vet jag vad dom menar, men matte blev i alla fall glad!

20/9-06

En dag när jag kom hem från skolan möttes jag av en glad och jordig valp i köket. Ops vad hon växer, nu nådde hon tydligen så högt att hon kunde putta ner en orkidé från fönsterbrädan och tugga sönder allt som gick. Som tur var lät hon bli själva plantan, den va nog inte så go ;-)

20/9-06

Hoppsan matte, så det blev... jag hade ju inget att göra när du var borta! ;-)

19/9-06

Åh leksaker.. mera mera!

Åh leksaker.. mera mera! (Helst vill hon ha allt på en gång.)

28/8-06

Denna bild är tillägnad Kristian!

28/8-06

Med hälsningar från en skoälskare.... som till och med sover bland skorna.... ZZzzzzzz.....

26/8-06

26/8-06

Så här sov vi två förresten de första tre nätterna, sen sov hon själv utan att hänga läpp.

25/8-06

Å vad härlig det är att vara ute!!! Jag har blivit en riktig linslus :-)

25/8-06
RSS 2.0