26/9-06

26/9-06

- Tänker du samma som jag B1..?
- Jag tror det B2...


Kommentarer
flash

Var finns min pappa flash ???
Vilken snygging till dotter ....
Vov hälsning flash o Jatsi

2006-09-27 @ 18:08:43
URL: http://www.hagstromberga.com
Helena Hagström

Hej jenny !!! Är hon en huggorm din lilla tik ? Försök att avstyra det hela när du är ute bland andra hundar,genom att läsa hennes signaler kan du i god tid " innan hon börjar " försöka få hennes uppmärksamhet genom att prata och belöna henne - I hemmet ska du inte acceptera att en valp ska sätta sig upp mot andra hundar ....// Hennes signaler kan vara sänkt kropp - sänka huvudet - höja svansen - blicken mm Kram Helena

2006-10-02 @ 18:34:25
URL: http://www.hagstromberga.com
Jenny

Äsh, så illa är det inte! Hon är helglad i andra hundar som hon träffar, men däremot min andra lilla jycke Arro, är hon lite tyken mot. Mestadels handlar det hela om att hon vill få igång honom, jaga honom å ha dragkamp om trasor osv.

Arro däremot är själv lite dålig på att säga ifrån, men det har blivit mycket bättre med tiden. Ibland får jag själv dock gå in och säga ifrån, men det är ganska sällan nu för tiden.

Tack för tipset!

2006-10-03 @ 12:46:39
Kim & Basic

Vad kul att Du (Ni) skrev i våran blogg! Ska bli spännande när vi alla träffas. Deras gemensamma bror Techno (Buse) är ju åxå kvar i Karlskrona, hos Kristians lilla syster, så dom träffar vi varje onsdag på valpkursen. Techno har dock inte bestämt sig vare han vill bli kort eller långhårig (0=
Maya har börjat säga ifrån idag när Basic naffsar/biter för mkt på henne.
Hör gärna av Er igen. Häsln. Kimmi&Basic + Co

2006-10-04 @ 13:40:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0