Att jämföra för att det är mysigt

Hittade lite bilder som påminner om varandra <3
Det är roligt att jämföra och se hur många bilder jag råkade hitta när jag satt och kikade en stund nu ikväll på mina svarta små finingar <3

Here it goes: Chili verses Easy
 
Chili-blomman min <3
Lill-Pease <3
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Chili och hennes bollar <3
 
Easy har ärvt en mjuk boll <3
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Chili - min vackra, kloka Toka
 
Det lilla busfröet Easy
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Chili i stadsskogen
 
Easy vid Mjörn
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Chili, Louie och jag
 
Easy, Louie och jag
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chili ska simma
 
Easy har också börjat simträna =)
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Mys på favoritfilten <3
 
Och filten går i arv <3
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Blomman bland blommorna på Fykan <3
 
Easy på samma plats <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0