Och så kom Fixa!

Efter många om och men, flera års funderande och planerande för en till hund, fick jag äntligen tag i en liten sheltietik från Idavallens kennel i Örnsköldsvik. En inte så vidare känd kennel inom agilityvärlden, men jag fick tipset om trevliga hundar via ett inlägg på FB agility Sverige. Tack för det! ;-)
 
 
Fixa har nu landat på Roslagsgatan och gjorde sig hemmastadd på en gång. Hon är pigg, framåt och kampar gärna. Det bor en liten terrier i henne vilken Chili är i full gång med att hålla i schack här hemma, och det är jag tacksam för. Chili tittar på mig då och då och undrar nog om inte den där valpen borde åka hem snart?!
 
 
Louie är jätteglad över att ha en liten dunboll att leka med, och det verkar ömsesidigt. Jag tror det är lagom motstånd för Louie när valpen drar i trasan och han myser gärna med ansiktet i hennes päls. Hoppas på en fin vänskap här emellan =)
 
 
 


Kommentarer
Kerstin

Kan inte annat än att säja GRATTS och lycka till :-) Nu börjar en ny fas i livet!!

2013-11-19 @ 17:15:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0