ARRO 17 ÅR! (Årsmodell 1994, en mycket fin årgång)

Hurra hurra hurra!!! Arro, min barndomsvän, fyllde hela 17 år härom dagen. Närmare bestämt 20/9-11. Detta trodde vi aldrig för två år sedan då han fick någon släng av en hjärnblödning eller liknande och inte kunde gå. Sedan var det för ett år sedan då han varken åt eller drack och hade en otroligt lång och ihållande mag-tarmstörning och låg på dropp bredvid min säng i tre dagar. Och för nu två veckor sedan tillfrisknade han från ännu ett viktras och kroisk diarré efter ca två månaders tid.

Vår Kämpe!! <3


I morgonsolen på trappen på Fykan.


En kvällspromenad på bergen med min favorit.


Ett tag tränade faktiskt Arro också agility <3


Vi till och med tävlade någon gång =) Tro det eller ej men han kom på tredje plats =P


Arro jäklades med oss när Chili och jag tränade "rutan".


Myser på Fykan i ljumma sommarvindar.



Kommentarer
Mamsen

Visst e han fantastisk våran Arro :-))

Men hade inte DU funnits vid hans sida

hade han nog inte varit me så här länge!

Tack o Kram

2011-09-22 @ 10:19:19
Josefin

Grattis i efterskott Arro!!! Hoppas på att få behålla mina hundar lika länge som 17 år. En väldigt hög och fin ålder!

2011-09-27 @ 14:59:12
URL: http://www.nifesoj.se
Cecilia Almér

Åh underbara Arro! Massor med grattis från oss :)

& lika många krya på dig hälsningar till blomman.

Kram & Kram

2011-11-24 @ 13:14:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0