Agility SM 2011

Så var det gjort. Mycket nerver. Trots att folk omkring mig var nervösa kände jag mig inte så nervös själv faktiskt. Tyvärr gjorde vi några minimala missar både med laget och indiviuellt så ingen placering för någon av oss. Tråkigt, hade väntat mig lite bättre resultat, men sånt é livet! Ladda om för SM 2012 och träna bättre, förhoppningsvis utan skador precis innan nästa SM osv... Men det var kul att ha varit med ett år iaf! Tack laget The Challengers för det gångna året - nu siktar vi redan på nästa!! =)




Rosa och Lowa


Hanna och Janis


Jag och Chili


Andreas och James


Hejarklacken


Ännu mera hejarklack


Micke och pappa


Pappa, jag och Agne


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0