Vintern som aldrig försvinner

Jag har aldrig längtat så efter torra vägar och solsken förr som jag gör nu. Både träning med hunden och renoveringen i lyan blir så mycket lättare med bättre väder. Härom dagen gick vi en promenad runt sjön, Chili och jag. Det var så isigt att jag trillade ett par gånger och blev så arg så jag tänkte bara sätta mig ner och sura ett tag, men istället gick vi färdigt promenaden ute på isen för där var i alla fall isen platt. Chili tycker inte heller att det är så vidare kul med isgator, då kan hon ju inte flippa så som hon brukar annars!





Kommentarer
Mamsen

Jag hör folk prata om broddar!!!!! :-))

2011-02-07 @ 19:32:40
Annica och Della

Mera gräs åt folket!!!

2011-02-09 @ 15:29:31
URL: http://www.agilitytokan.se
Sofia Olsson

Hej!

Svarade lite snabbt på bloggen, men tyvärr är jag fel Sofia. Du får leta vidare så hoppas jag att du hittar den där häftiga bilden ;)

/Sofia

2011-02-09 @ 20:35:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0