Sjuk, men har inte tid!

För det första vill jag bara skriva:

JAG ÄLSKAR DIG ARRO!!!!! =)



Sedan är jag hemma från jobbet nu på grund av jobbig förkylning, och jag vill inget hellre än att träna själv och träna Blomman. Vi har vallat en hel del på sistonde, men det går inte så mycket framåt som jag vill... Min vän Maria Jäger tipsade mig om en vallhundsinstruktör som jag nog ska testa. Jag behöver verkligen få fart på det här nu om vi ska lyckas!!


Träning hos Jeanette hos Pax får =)

Liiite för bråttom...

Så där ja, bättre avstånd...


Kommentarer
Helena Hagström

Ska se om jag kan fixa till ngr får här så du kan komma o valla !!!!



Jag känner igen de där du skriver även bilden där du går med fåren talar sitt tydliga språk ,

va jag menar är att när du går med fåren bakom dig, o så fort du har ett får vid din sida så har du hund hund som är för nära så trycket blir för hårt o då går fåret upp vid din sida eller till o med går om dig

2010-09-10 @ 12:24:38
Jeanette & flocken

åhh va är det för instruktör du har blivit tipsad om..vi kanske kan åka tillsammans?? =)

belv det några bra bilder på Paxen får duu gärna maila mig =)



tack för en trevlig träning stund..och hallå ni gör stora framsteg varje gång tycker jag =)!!



kraam

2010-09-12 @ 13:55:03
URL: http://wwww.kalkstenons.dinstudio.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0