Är du från skåne så stanna i skåne.

Haha, ungefär så sa Rosa att man säger om skåningarna. Fast inte vad gäller Sofie då förstås =) Hon är ju den bästa och alltid välkommen upp till goa Götet! Fisen och hennes mini-blomma var med oss hela helgen och hejade på oss. Så himla mycigt att du kom dit Sofie! Skönt för dig också kanske att få en paus i den köriga vardagen. Heja er! Mer sånt här =) Snart är ni ju uppe i klasserna och faightas med oss riktiga tävlingsmänniskor =P



Vi tävlade i helgen igen som gick, fast tyvärr utan vinster eller fina priser. Vi alla gjorde några kanonlopp och några mindre bra lopp. Lite halvnöjda med våra laglopp åkte vi hem halvdystra på söndagen.. i alla fall kände jag så. Chili börjar bli riktigt bra nu men ibland är inte jag tillräckligt engagerad och då tappar jag henne. Chili har alltid full fokus och vill mer än någon annan känns det som. Tyvärr räcker inte alltid detta för att vi ska ta oss runt felfrittt, men en riktigt knivig hoppbana tog vi oss runt trots att jag gick och småskrattade för mig själv under banvandringen. Jag trodde aldrig vi skulle kunna ta oss runt den banan, men det gjorde vi banne mig! En rivning på grund av att jag inte förberedde hene på att det kom ett snävt hopp, och en rivning som Chili får ta på sig själv. Men i mål kom vi och vi var väldigt nöjda och glada.



En eller två tjuvstarter under lördagen gjorde mig lite nervös, men ändå mycket bestämd i starterna under söndagen. De sistnämnda gick därmed också mycket bättre, och jag vågade bestämma mig för att lita på Chili vilket visade sig gå alldeles utmärkt. Måste våga tro.

Jag hade hand om min lille prins i helgen, och lätt som han är att ha och göra med så var det inga problem att ha honom svassanes omkring på tävlingsområdet eller i stugan. Rasister som de ofta är(sheltiesarna) förälskade Arro sig nog i varenda sheltie som han träffade =) Dödstrött sov han i sängen under natten lör-sön vid Sofies fötter med Chili och Vilja brevid sig - hela natten! Då var han trött kan jag lova, han till och med dreglade! =P hihi min lille goding =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0