Agilitykurs för Stina o umgås med Sofie

Tack vare en urgullig arbetskamrat slapp jag arbeta kväll i fredags. Därför kunde jag med ro köra ner till skåneland och min underbara vän. Tyvärr blev det snöoväder och riktigt halt att köra på vägarna, men fram kom vi till slut om än något sent gentemot planeringen. Sofie hade så klart dukat upp och fixat käk när Chili och jag äntligen kom fram. Massor av tända ljus och några öl låg på kylning. Mycket tjöt om diverse ting och många världsproblem lösta... Sedan var det dags för två förväntansfulla blondiner att samla sin skönhetssömn.

Lördag morgon ringer klockan: 06,30. "Upp och hoppa ligg inte och dra dig, du och jag måste fånga dagen..." Packa matsäcken och på med varma kläder, sedan en och en halv timmes resväg till ett ridhus ute i bushen för att umgås med måttligt likasinnade. Mycket fika och varm oboy, Hej! vad jag tänkte på träning i kommande vecka.

Det var riktigt svårt att fotografera inne i ridhuset, som vanligt, men här kommer några ändå =):




Stinas "Dell".


Rebeccas "Lakrits".


Veronicas "Ila".


Sofies "Vilja".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0