LP2!

Jaha, så var lydnadsklass två historia även för mig och Chili, men det fins väldigt många delar kvar att slipa på...

Igår, fredag, tog vi vårt tredje och därmed sista 1:a-pris i lydnadsklass 2. Chili åt massa gräs innan vi gick in på planen, det regnade, vi hade inte tränat lydnad på flera veckor, vi var det enda startande ekipaget i klass 2 och Chili hade tagit fäste med blicken på något som rörde sig i skogen. Det blev inga kanonpoäng alla moment igenom, men med ett flertal tior och inga nollade moment lyckades vi ändå samla ihop tillräckligt med poäng för att klara ett 1:a-pris! =)

Nu ska jag jobba.. och tyvärr inte springa Gbg-varvet, för det var jag för dåligt tränad till i år.. haha! Vi måste nog träna mer, både Chili och jag =P


Kommentarer
Veronica

Gött! Grattis! =)

2010-05-24 @ 17:05:27
URL: http://www.nogg.se/teoblondie
Annica och Della

Men härligt med LP2 ju!!! Grattis! Finns alltid massor man vill träna på =)

2010-05-26 @ 09:14:42
URL: http://www.agilitytokan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0