Promenad i regn och ryggsäck

Idag var det bedrövligt äder ute, men jag hade bra kläder och bra skor, så Chili och jag satte igång vandringen ut i vildvuxen skog med Arro istoppad i min ryggsäck. Ville ju inte att stackars liten skulle få ligga hemma alldeles ensam när vi gick ut i skogen och fick frisk luft! Arro skulle aldrig ta sig fram så långt i sån vegetation, så därför fick han åka på ryggen:



Jag ska försöka ta ut Chili mer och trampa mossa, stockar och tuvor. Bra balansträning och hon älskar det! Förbannat bra motion för mig samtidigt =) i alla fall idag när jag hade 8 kg till på ryggen. Arro verkade må prima i sin säck i alla fall:



 


Kommentarer
Annica och Sheepchasers Della

Hej där halvsyrran! Grattis till laget och Sm-pinne. Vi är stolta! Ha en störtskön sommar nu, med massa tävlingar!



Kram från 08-gänget

2009-07-13 @ 17:22:50
URL: http://www.hundarna.cybersite.se
Cecilia Almér

Ååh underbara Arro! :) Heja säckåkaren!

2009-07-15 @ 11:05:55
URL: http://ceciliaalmer.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0