Snart jul...

Först får jag tacka Hanna och Janis för en helt underbar 1:a adventsfika i deras lilla lägenhet i Mölndal. Kanongoda tilltugg och alkoholfri glögg för oss som körde =P

Sedan måste jag berätta att jag ochChili åkte iväg på ett kurstillfälle i måndags förra veckan med Jenny Damm som tränare. Efter att ha haft både Hanna Rundqvist och Andreas Rundqvist som tränare innan var det spännande att testa att bli instruerad av en helt ny människa jag aldrig träffat förr. Såå långt att åka, och såå dyrt att träna, men såååå bra!!! Vi fick tre tips att träna på, och vi började träna vid sidan av banan redan efter tipsen, och det hjälpte mycket på en gång. Kul att ha så många olika tränare som kommer med så många olika tips - perfekt för att forma sin egna hund.

Idag gick jag upp kl. 07:00 och med Chili tätt efter. Mikael gick till jobbet strax innan min uppstigning och som vanligt vaknade jag med ont i ryggen, så det var bara till att kliva upp och göra något åt det! Vi åt frukost ihop, jag och Blomman, sedan städade jag ordning på lite prylar här medan Chili väntade otåligt vid ytterdörren. Vi tog bilen och åkte några km ut i skogen där jag la ett spår på ca 1 km med två belöningar på vägen. Chili jobbade på som en gud och nu är deet min tur att sticka ut och jobba lite - löpning står på mitt schema idag. Så här gott sover Chili i skrivade stund:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0