En sån stjärna hon är...

En s?n stj?rna..

Igår när vi hade vår sista agilityträning för våren gick banorna superbra. Chili var heltänd som vanligt och jag likaså! Vår kursledare är Hanna Magnusson, en av de större personligheterna inom agilityn vad gäller tävlande på t.ex. SM-nivå. Turligt nog har jag fått gå redan tre kursen hos henne, vi är en härlig grupp på ca 6-7 personer som gärna gärna tränar för henne. Hon är otroligt duktig på att intruera, och vi fick även ha hennes kille, Andreas, som instruktör en dag. Alltid bra att få lite olika vinklar på hur man kan träna.

I vilket fall som helst ville jag idag bara lägga in denna notis för Chili fick sånt fint beröm av Hanna igår. Hon sa att Chili rör sig väldigt smidigt på banan samt att hon är väldigt lyhörd och kör järnet med mig - alltid. Hanna sa att jag nog hade haft tur som lyckats få tag i en riktig liten Stjärna... och att vi lär komma långt om vi fortsätter så här. Det kändes otroligt roligt att höra!


En sak till, har en helt underbart "gullig" liten film här ni bara Måste se!!!
http://www.whoisthemonkey.com/videos/16/pearl-the-landlord


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0