25/3-07

25/3-07

Helt underbart väder denna veckan, och även under helgen. Ojoj vad vi har varit ute!

Idag, Söndag, har hundarna legat ute hela dagen och tittat på när jag tvättat och vaxat bilen, lackerat ögonlock och vinge samt bytt utblås. Nu är min herrgårdsvagn kalasfin!! Vad gäller träningen med Chili var vi på klubben precis och tränade agility, lydnad samt freestyle. Hon fick även träna passivitet då jag är hjälptränare på en nybörjarkurs i agility vilket är helkul, speciellt när det är så Här fint väder! Efter kursen bad jag kursdeltagarna om lite hjälp, nämligen att titta på Chilis tänder, som i lydnadsklass ett. Detta momentet har vi absolut svårast med då Chili fullkomligt Älskar alla. Dock såg vi idag att hon älskar sin kära boll ännu mer... perfekt! Nu vill jag bara träna tandvisning igen och igen :-D


Kommentarer
Frida

Hej!
Hoppas att du och sötingarna har det bra! Ni verkar träna på som attan, fast här är vi inte mycket sämre! Längtar lite tills ni alla kommer tillbaka till Skara. Hälsningar Frida och Lotus och Lexus!

2007-03-25 @ 19:14:53
URL: http://lotilot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0