Chili godkänd vallhund!

 
Det stämmer. 23/8 i år gick jag och min vackra vän ett VP jag aldrig kommer glömma. Känslan av att stå där med fåren precis utanför fållan, suga in den ljuva sommarluften och känna hur stolt jag var som lyckades ta oss ända dit. Som vi har kämpat. Så många timmar vi lagt på vallning, så många tårar fällda och så mycket känslor inblandade. Obeskrivligt. Och VI gjorde det! Bättre känsla än Något agilitylopp, vinst eller championat! Älskade, tappra och tokiga hund. Du är fanimej den bästa!!!!!!!


Kommentarer
Annika

Stort grattis till godkänd vallhund!!!! Håller med om att det är en fantastisk känsla, som jag inte heller hittat någon annanstans! Vet att du skrev tidigare om valpplaner, finns dom kvar? :)

2013-09-27 @ 22:02:38
URL: http://takidasky.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0