En lugn helg för en gångs skull...

Fredagen åkte jag för första gången i mitt 25-åriga liv på ett migränanfall, så jag blev tvungen att åka hem från jobbet när anfallet släppt. Ingen bra början på helgen. Väl hemma tog jag det väldigt lungt, gick och småplockadde här hemma och fick sedan finbesök av vännen Ninni. Vi lagade lite mat och pratadfe mest hela kvällen. Vi somnade nästan i soffan till slut, alla tre. Tack för en kanonskön kväll kompis!



Lördag var jag fortfrande seg och lite yr i mössan. Mikael åkte till en fiskemässa så Chili och jag tog med oss kameran och åkte hem till mor och far där vi somnade ute i solen på altanen. Sedan tvättade jag bilen och tog lite kort:

















Kommentarer
Mamsen

Återigen fina bilder! O bullarna gillade vi, även Arro!

2011-03-28 @ 20:06:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0