Midsommar och 25-årskalas!

Tack alla glada och otrloigt goa vänner som kom och firade min 25-årsdag samt midsommar med oss på Fykan, det var kanon! Mycket mat, mycket prat och mycket dans - helt perfekt. Hoppas ni alla hade lika trevligt/roligt som vi, för vi är mycket nöjda med ert deltagande ;-)

Har "lånat" lite bilder från andra då jag själv inte hade framme kameran något för en gångs skull. Tack för det, hehe =)


Andreas o Chili, Sofie o Vilja, Sarah o Combat, Oskar, Jonas, Peter, pappa och Mikael.


Oskar, Andreas, Sofie o Moss.


Sarah o jag.


Gänget i sjöboden!


Jag och Sofie (Micke och Oskar bakom).


Micke, Jonas och Peter.


Micke, jag, jonas, Peter och Patricia.


Patricia, Sofie, Sarah och Jonas - The Floorfillers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0