SM-klara banne mig!!! =)

Idag åkte Rosa med Lowa, Linn med Ella, Chili och jag till Linköping för att försöka hämta hem var sin pinne i agilityn. Tyvärr blev det bara en pinne med hem, men för Chili och mig var det lyckat!! Vi startade bland de sista ekipagen och kammade hem förstaplaceringen med några hundradelar till tvåan Jörgen med Zack. Det var många jag kände i publiken idag och läktaren var inte så stor så det hördes i ridhuset när vi gick i mål... Jubel och jag ropade nog jag också =P

Nu är vi alltså SM-klara för agility 2011 individuellt. Ska blir så himla spännande att tävla där, det känns som att det har lossnat för mig och Chili nu. Min bästa blomma och jag till SM alltså!!



Kommentarer
Josefin

Grattis till vinsten och sista SM-pinnen!!! Loppet var riktigt, riktigt snyggt. Och snabbt sprunget av er båda! Hade tänkt söka upp er under min funktionärspaus men då hade ni redan åkt. Får komma och hejja på SM istället!

2011-01-16 @ 01:02:15
URL: http://www.nifesoj.se
Mamsen

Ni e ju bara sååå bäst!

Äntligen fick ni den sista o efterlängtade pinnen till sammlingen. Ska bli kul att få se er i SM, Stockholm i sommar!

Kraam

2011-01-17 @ 21:46:20
Cecilia

GRATTIS fina små blommorna! :)

2011-01-18 @ 11:52:39
URL: http://ceciliaalmer.com
Veronica

Strålande!! Grattis, grattis! =)

2011-01-21 @ 15:12:31
URL: http://www.nogg.se/teoblondie
Jeanette & Flocken

Tjohoj!!

haha söt du är =)

nää blir inga klass 3 tävlingar ännu förrän oxie med Shiwa =(..skall du dit??

än går det ännu inte att valla =( ...får nog vänta nån vecka till!

jag hoppas det blir en helg för Cima i vår =)...bara min ekonomi tillåter =)..men jag vet flera som är intresserade av att åka ner igen =)



kraam

2011-01-21 @ 15:18:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0