MyDog 2011

Fredagen gick bäst av två dagar. Med en stor hejarklack på läktaren lyckades Chili och jag, efter två månaders vila och en veckas magsjuka, ta oss till en fjärde placering i hopploppet och en tredjeplacering i agilityloppet. Därmed fick vi vårt tredje cert i agilityn och fick också ett Championat!! Jippiieee!!





Lördagens lopp gick inte riktigt lika bra. Första loppet (se det här) glömde jag bort mig vid ett hinder och tog det från fel håll - ooops! Andra loppet (se agilityn) kändes det som att Chili var lite trött i benen och rev tyvärr först ett hinder, sedan kom vi lite i otakt med varandra och en låång sväng mot tunneln som orsakade en vägran, och på upploppet med balansen som näst sista hindret missade hon uppfarten och rev sista hindret.. Men publiken gillade oss och vi fick många goa hejarop och applåder som jag hörde mitt i ivern. Roligt att vi syns på banan, Chili och jag. Min bästaste bästa Blomma!

Tack min hejaklack också! Hela familjen var samlad och favoritSofie stod strongt vid min sida hela tävlingen. Tack gumman =)

Nu har vi bara en enda pinne kvar att ta i agilityklasssen, för att kvala med till SM. Karlstad nästa!!!


Kommentarer
Patricia

Fredagen va allt en bra dag för oss och våra duktiga/fina vovvar =D Bäst är dom! =)

2011-01-09 @ 13:17:44
URL: http://arelidsnevada.blogg.se/
Cecilia Almér

STORT GRATTIS!! :) Guud vad kul!

2011-01-11 @ 14:50:42
URL: http://ceciliaalmer.com
Veronica

Härligt, härligt! =) Stort grattis!!

2011-01-12 @ 14:03:46
URL: http://www.nogg.se/teoblondie


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0