Influensavecka

Hej alla friska och sjuka. Bakom tangenterna idag sitter en liten hostig tosa med agilitysug i kroppen. Det nalkas nämligen träning i ridhuset i Kungälv idag med kompisarna och deras jyckar. Skönt att kunna vara inomhus i det här usla vädret.



I söndags för en vecka sedan var jag riktigt bakfull efter festande med brorsan, Patricia, Johan, Michaela, Martin och hans nya flört Therese. Vi var på Stures bowling i Alingsås på lördagen, bowlade, drack en del öl och gick sedan vidare till Åkanten. Där var det inget vidare drag så vi tog snart tåget hem. Lite för onykter vaknade jag på söndagen med kola-segt huvud och illamående. Kunde knappt äta något den dagen, och inte heller de två efterföljande dagarna - jag hade nämligen åkt på influensan. Det började med akut hosta med slem i lungorna som var svårt att hosta upp, sedan kom febern på 39 grader och jag låg helt utslagen på soffan hemma hos mamma och pappa. Skönt att jag har mina små päron som pysslar om mig!



Kommentarer
Brow"

ha ha, lilla tösen då... Måste vart dålig luft på tåget mot Alinga-by den kvällen... xD

2009-11-22 @ 22:38:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0