Oskarshamn v.22

Ojoj vilken härlig helg med laget m.fl. i Oskarshamn. På lördagen var det individuellt lopp och på söndagen laglopp. Full ös för vissa av oss då dessa "vissa" tävlar med två eller tre hundar! Jag tycker jag har tillräckligt med att fokusera med EN =) Några pinnar kammade Göteborgsfolket hem, dock ingen för min och Chilis del, men OJ så härligt och trevligt vi hade det. Strålande sol och glada människor. Här kommer lite bilder, de säger ju mer än ord:


I bilen på vägen ner...


Laget gick igenom med bara tre hundar, glada!


Jag och chili kör vårt snyggaste lopp.


Hehe, en måttligt road funktionär.


Jag ligger lite efter i planeringen tror jag.


Duktig hund.


Kommentarer
Maria

Ni kommer bli det bästa laget! Är lite avundsjuk, men glad för er skull :)



Somriga hälsningar, Maria Jäger.

2009-06-04 @ 21:08:06
HELENA HAGSTRÖM

Ni är bäst bäst bäst !!!!!



Hoppas vi kan ses om du åker mer här omkr o tävlar ngn gång !!



Min avslutn på utb gick kanon så nu är jag GK

2009-06-08 @ 09:14:47
URL: http://www.hagstromberga.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0