Oxie/Skurup

Helgen som gick (påskhelgen) var vi ett helt gäng från Göteborg/Alingsås med omnejd på agilitytävling i Nils Holgerssonhallen i Skurup. Fredagens lopp för mig och Chili gick åt skogen. Chili lyssnade för en gångs skull dåligt och vi ladda om inför lördagen istället. Denna dag bjöd vi på några lopp av höge kvalité. Ett hopplopp i öppenklass dår Chili tog hem vinsten med några tiondelar till tvåan. I agilityloppet gick allt bra utom kontaktfälten - blir stenhård satsning på dessa samt bordet fram till landslagsuttagningen... Sista hopploppet i klass 3 gjorde vi bästa tid igen, men irre som jag var bytte jag min planerade väg till någon helt usel väl och sprang i vägen för Chili så hon rev två hinder, tyvärr. Mycket nöjd med Chili denna dag.

Så, nu full satsning på träning ett tag framöver.

Och förresten - GRATTIS PÅ FÖRDELSEDAGEN ÄLSKLING! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0