Internationellt i Tångahallen

 I helgen var Chili och jag med på en internationell agilitytävling i Tångahallen, Vårgårda. Stora startfält och tävlande från andra länder. Kluriga, men roliga, banor som vi tog oss igenom utan större svårigheter - förutom en samling plockepinn efter varje lopp. Kanske vi skulle tränat på 65 cm-hinder ett par veckor innan så Chili fick chans att träna på hur hon skulle ta sig över dessa höga hinder utan att riva... Inte så sjysst av mig kanske, men jag tänker ju alltid på att försöka skona Chili så gott det går, och därav bl.a. träna på 55 cm-hinder.

Jaja, jag får ändå säga att helgen har varit toppenrolig. Vi har haft fint väder, träffat många trevliga vänner och bekanta och Chili och jag har haft quality time! OCH, alla kontaktfält satt som de skulle och Chili var med mig i alla lopp med fullt fokus. Gott samarbete alla banorna igenom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0