Simträning och bilbyte

Idag, torsdag, har Chili och Janis simtränat på vår sponsor Blå Stjärnans Djursjukhus. Kanon att ha det som möjlighetnär vintern är så lång och det är snordyrt att hyra inomhushall för att träna lite agility eller lydnad... jagringde nämligen Alfa Hundcenter i Stenkullen, och f-n vad dyrt det var att hyra hallen en timme - 250:- för EN timme!! E dom goa i knoppen eller? Ska det kosta fläsk om man vill träna sin hund ett par tre gånger i veckan menar dom? Och max två stycken fick man vara, snååålt säger jag! Grrr.... Hundsport börjar visst bli en sport som bara rik människor kan hålla på med...



Och så har jag äntligen fått sålt mitt otursobjekt, eller jag kanske ärligt ska säga hatobjekt. Bye bye snygga golfen!! Kommer inte sakna dina problem... idiotbil.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0