Gotland med laget

Gotland:

I bilen fick jag med mig Mikael, Andreas, Patricia och deras Ninja och lilla Blomman. Vi packade takboxen full och lämnade Floda vid 6-tiden på torsdagen v.30. Väl framme - i GOD TID - vid färjan fick vi sitta i kö in till färjeområdet i säkert 20 minuter. Tre timmar gick och vi körde direkt till stugan på Björkhaga strandby, som för övrigt lurade oss på pengar, för att packa upp och sträcka på oss lite. Sedan åkte vi in till Visby där vi strosade lite på kullerstensgatorna och åt middag på en restaurang. Gott var det!

Under helgen gick det både riktigt dåligt och riktigt bra. Känns som att jag och Chili behöver träna massa mer än vad vi gör, för det är inte roligt när det går så upp och ner resultatmässigt. Nej, vinna eller fett försvinna i en disk ska det vara. Inte något halvtaskigt där Chili river eller inte klarar av ett hinder, eller där jag inte är tillräckligt tydlig. Nej nu! Vill så mycket men hinner bara hälften.



Med laget och fullt startande lag åkte vi i alla fall hem med två agilitypinnar och en hoppinne, så vi var mycket nöjda över lag efter helgens lagtävlingar =) Bara en pinne kvar i hopp nu då för att få tävla SM år 2011.



Individuellt gick det som sagt upp och ner, men över lag gick hon väl ändå ganska bra måste jag säga. Publiken rungade när vi gick in på en första placering med ett hyfsat lopp i ryggen. Tyvärr blev vi omsprungna av ett Bollnäsekipage med 15 hundradelar.... jaja... vi kan ju inte alltid vinna! =P Alltså, en SM-pinne till Chili och nu har vi kvar tre st i hopp.







Kommentarer
Veronica

Härligt att det gick bra på Gotland! Stort grattis! Grattis också till certet ni tog innan, duktiga ni! =)

2010-08-15 @ 15:42:18
URL: http://www.nogg.se/teoblondie


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0