London med Michaela =) (mars 2008)

image131
Här börjar vår Londontripp - kartan var vår bästa vän!
När vi var klara med stan efter fyra dagar vart kartan rätt välvikt och mjuk *hihi...*

image132
...så var vi på madame Tussaud´s och såg kungafamiljen...

image133
...jag hittade en ny bästa kompis =) ...

image134
... vi tog en fika på Buckingham Palace...

image135
...provade på Harry Potter´s metod när jag skulle med Hogwartsexpressen på King´s Cross Station...

image136
...rekade Notting Hill och fick min förväntade London-kvot fylld =)...

image137
...var på puben och chillade lite med god mat och gott sällskap...

image138
...tog oss över Tower Bridge samt London Bridge, kollade sedan på The Towers of London...

image139
...kollade läget vid Big Ben i ett tråkigt blåsigt och regnigt väder...

image140
.. jag tror faktiskt vi tog oss över hela London! =)

Men nu är man hemma igen och som man säger: borta bra men hemma bäst. Hem å pussa på hundarna å lite så =) Laddade inför tävlingen jag och Chili skulle vara med i dagen efter hemkomsten från London...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0