Fykan en sur majhelg

Det var mulet och ganska tråkigt väder både lördagen och söndagen nu i helgen, i alla fall där vi var. Helgens utflykt pssade bra, då Chili står på koppelvila några dagar till. En svullen tå orsakar nu Chili många myror i byxorna och flera tokigheter och bus inomhus. Jag ser hur gärna hon vill springa och tjoa loss ute på ängarna och bergen, men icke att hon tillåts detta. Nu ska hon bli hel igen så vi kan fortsätta vår härliga tävlingssäsong!

Är man sjuk bjuds det på lite extra kärlek och tålamod inne, som här till exempel =) :

Patricia och Chili väntar på stora steken.


Gos och mys.

Och då var det orättvist om inte också den gamle mannen fick lite extra kärlek =)

Arro och Micke tar sig ett snack, killar emellan.



Kommentarer
Veronica

Hejsan!

Tack, tack för grattis! =)

Funkar alldeles utmärkt att ni bor här Bjuvhelgen! Hur många blir det och hur många hundar? Måste städa ur mitt gästrum, fullt av diverse saker just nu.... =)

Till Råådalen passar det inte lika bra. Jag ska iväg direkt efter tävlingen och sen ska jag på fest på kvällen. Plus att jag passar en extra hund och ja, den helgen är det väldigt fullt upp. Blir nog bäst om ni hittar något annat boende den natten.

Men till Bjuvstävlingarna ska jag hålla mig hemma och ordna plats åt er, ska bli såå roligt att äntligen ses! =)

Kramar

2010-05-20 @ 14:19:55
URL: http://www.nogg.se/teoblondie


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0