Snart lydnad igen...

Och så har jag på nytt anmält Chili och mig till en lydnadsklass II-tävling. Den går av stapeln inom en månad, så håll koll här på bloggen om några veckor så hoppas jag att ni får läsa om fina resultat... hihihi...



För övrigt har jag(Jenny) försökt att ta tag i min träning igen, och nu ska jag och Chili ut och springa en sväng. För min del nalkas ju Göteborgsvarvet för fjärde året i rad, och paniken över att vara för dåligt tränad har börjat krypa sig på. Tur jag har en arbetsnarkoman till hund som alltid vill träna i alla fall, för då kan jag inte skylla på att Hon måste vila.

Just nu ligger hon i fotöljen bredvid mig och har stirrat mig i ögonen i ca en halvtimme. Så fort jag vänder min blick mot henne går svansen igång som en liten propeller - jag tror hon liksom vill gå ut =P


Kommentarer
Annica och Della

Spännande, lycka till på lydnadstävlingen!!!

2010-04-01 @ 11:05:33
URL: http://www.agilitytokan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0