Börjar se ljuset efter snön!

Jo, för så é de =)

Igår var det visserligen disigt och mycket hög luftfuktigthet, men jag blev sugen på att träna hund så Blomman, Laban och jag gick ner till Flodala och tränade på en helt underbar konstgräsplan. Den var skottad och det ligger värmeslingor under mattan så inte en endaste liten snöfläck fanns på plan. Det var visst inte bara jag som blev glad över detta, utan även Chili och Arro blev som helgalna.. de kutade omkring som om de hade var sin blåslampa i rumpan, och när jag väl lagt ut alla träningstillbehör på planen var det inte bara Chili som var taggad. Arro tog konerna vid rutan och sprang iväg med (jag tänkte; akta dina gamla tänder Arro!) samt var den som först hämtade in apportbocken när jag bad Chili sitta kvar vid min sida och invänta nytt kommando =P Det är så roligt att se honom så sprallig och glad trots sin ålder på dryga 15 år!


Busnisse!
Se honom "live" här: http://www.youtube.com/watch?v=k-qD8gcqWl0


Duktiga Blomman håller klossen STILLA...


Mina löövisar =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0