Årtiondets mesta och kallaste vinter

Inte sedan 1995 har jag sett så här mycket snö i Sverige, och inte heller så lång vinter har det varit sedan dess. I ett par dagar nu har det varit plusgrader och en hel del snö har börjat smälta bort... men idag! Idag har det blivit kallt IGEN och snön faller som vanligt.... Jag vill inte ha mer snö i år! Jag älskar snön men nu får det räcka... Kan ju aldrig börja träna Chili som jag vill när det ser ut så här ute. Allt vi kan göra är att träna lydnad, dra pulkan och busa i snön.



De riktigt kalla dagarna har Arro och Chili börjat halta och fick därmed strumpor att gå med ute. Det gick mycket bättre och hundarna störde sig inte alls på tassbonaderna =P





Kommentarer
Veronica

Hahaha, kokt sparris!!! Teo, världens bästa kokta sparris! =)

Och nej, han är inte alldeles enkel den hunden, i varje fall inte som agiltyhund... Otroligt ojämn vilket gör det så jäkla svårt!

Ses snart hoppas jag! Blir nog Gbg och hälsa på Maria till helgen! =)

2010-03-02 @ 23:01:24
URL: http://www.nogg.se/teoblondie
Cecilia Almér

Du är ju bara världens sötaste!! :)

2010-03-10 @ 13:34:24
URL: http://ceciliaalmer.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0