Midsommar på två ställen

Fredag var både jag och Micke lediga, så vi hade en go dag i solen med hundarna bland annat i skogen. Micke gick loss med motorsågen medan jag, Chili och Milla lapade sol och läste bok i det klorofyllgröna gräset.



På midsommaraftons kväll åkte vi till Mikaels vänner långt borta i tjotahejti för att fira på en gård. Det blev en lyckad kväll med god mat, trevligt sällskap och brännboll.





Jag vaknade 8,00 lördagen efter och kände mig piggelin. Var riktigt sugen på att packa in oss i bilen och köra upp till Fykan för att spendera resten av midsommarhelgen där bland klippor och hav!







Kommentarer
Anki,Siri,Vilda

Va härligt det ser ut att funka mella Chili och Ninja. Ha det gott/Anki

2010-06-30 @ 16:45:37
URL: http://www.arelidsaussie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0