Mystajm med lilleman!

Duschade min lille favorit och hade sån där riktigt rolig och mystg torkstund som man brukar få efter att ha badat eller duschat sin hund, speciellt de hundar som inte gillar att blir blöta och som sedan blir tokglada över att ha överlevt pärsen!



För övrigt har Chili löpt i en vecka nu och Arro verkar bli mer och mer intresserad. Får nog sätta upp kompostgrindarna här hemma imorgon för säkerhets skull. Tror dock inte att Arro har någon som helst chans att flörta inför Chili, för hon tycker mest att han är larvig.



Ute är det massor med snö, typ en meter på vår tomt med massor av uppskottade snöhögar. Chili fullkomligt älskar snön och äter gärna en eller två liter när hon ändå är igång - illa! När mamma och pappa höll på att skotta från taket på huset gillade hon sig nedanför och tyckte nog att hon var den bästste i världen på att fånga snö. Mamma och pappa skrattade mest åt henne... =)



Och så fånga!



Kommentarer
Josefin

Den där snön kan man ju faktiskt vara utan just nu känns det som. De agilityövningar som jag behöver göra fungerar inte inne . . . Tyvärr kommer vi inte till Rättvik men vi syns kanske någon annanstans under tävlingsåret. Och du - det är så mysigt med valp att jag inte förstår varför alla inte har en hemma! :p

2010-02-28 @ 14:11:15
URL: http://www.nifesoj.se
Helena Hagström

Waooooo super grattis !!!!



Avkommorna efter den här linjen med Flash går som smör kan jag lova . Du får mer än gärna berätta vilken/vilka hanar du har funderat på !



Har du frågor så får du mer än gärna höra av dig !



ps Ska till Göteborg på Torsdag - sen har jag anm till skyddsläger på stormvallen i sommar

skulle va så kul att få träffas

2010-03-02 @ 06:28:42
URL: http://www.hagstromberga.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0