Att göra slingor...

Jo då, så äntligen tog mannen sitt förnuft till fånga och gjorde som jag sa. För att lysa upp lite mer i vårsolen krävdes lite ljusa slingor i kalufsen, och för att få till detta var han tvunen att ha på sig den fulaste mössan vi kunde hitta inne på ICA - fast den hade ju trots allt en skärm =P



Undrar just vem som hade roligast - han eller jag? =) Haha!! Såå ful mössa alltså, men Chili hon var inte snyggare i den än honom:



I vilket fall är jag rätt nöjd med min arbetsinsats och dagen efter tackade han mig för hjälpen och sa att han tyckte det blev bra. Tur för mig antar jag... hihi här ser ni resultatet:



Idag (måndag) har Chili och jag varit ute och gåtti skogen, bredvid Lensjön, ihop med våra kompisar Patricia, Sofia och hennes hund Shiba. Det var ett underbart skönt väder och med svettiga ryggar gick vi hem till mig och drack te och åt kvällsmat. Tack tjejer för en tokskön promenad med mycket tjöt! =) Nu inväntar vi bara vår nya lilla håriga kompistös som snart ramlar ner i brevlådan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0