Båttur med "Bella"

Vi har köpt en båt!!! =) En 40-hästars styrpulpet, och den går som en klocka. Riktigt stabil och rolig att köra.

Andreas (bror) och hans flickvän Patricia och jag var ute en sväng i veckan och njöt av höstsolen. Både jag och Patricia var lite sjuka så Andreas fick vara basen i lägret DENNA gången ;-)  Och även den bäste gör sina misstag... När han skulle kasta i draget på spöet för typ 10:e gången låste sig linan i rullen och istället för att löpa ut i det blå snärtade det till och mitt huvud fick en riktigt knock! Jag fick en liten bula precis ovanför örat och kroken piercade mig i örat, men jag överlever =)

Här kommer lite sköna bilder från denna dag:













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0