Gott Nytt!


Så var julen över och Nyår likaså. Mitt i all flytt hann vi med att ha inflyttningsfest och nyårsfest kombinerat också! Denna bilden på Chili tog jag i juni 2008, och det var en jätteskön tävlingsdag i Ulricehamn. Jag har inte tränat med Chili senaste två veckorna något speciellt, så börjar gå på nerverna nu, stackarn. Fast just nu är hon hemma hos mor och far i Floda som passade henne inatt när smällarna avfyrades. Hon tog det rätt bra, men var lite orolig. Skott och ljud i övrigt är inga som helst problem. Åhh vad jag vill träna med henne nu!! Hon har gått upp ett halvt kilo nu under julen, hahaha... så snat är det dags att sätta igång med seriös träning igen.

Vi har varit på två kurstillfällen med Jenny Damm nu och det ger så otroligt mycket. Känns verkligen som Chili och jag hittar varandra bättre och bättre hela tiden. Det var längesedan vi tävlade, och jag längtar väldigt tills vi ska dra igång med tävlingar med vårt nya agilitylag: The Challengers. Tror att det blir det namnet i alla fall...


Åsså även en liten bild på min älsklingsgubbe =)   <3
Han sov som en stock i natt under tolvslaget i mammas och pappas säng, där han för övrigt har en daglig plats. Haha! Den gamle har det bra där hemma! Ikväll ska jag dit och ge Arro en recond =p  


Kommentarer
Jessica

Tack för en trevlig käll :)

2009-01-03 @ 23:52:52
URL: http://sekita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0