Vill ju träna ju... =(

Åhhh... så himla roligt det var att träna inomhus på Hundstället Hjärtat igår! Men efter sista ruschen med Chili över hindren ser vi att hon haltar rätt rejält. Jag la henne på sidan och kikade under tassen från vilken jag såg att det kom blod. Tyvärr hade hon skalat av sig yttre lagret på stora trampdynan höger fram, så jag tog vad jag hade och lindade en bajspåse runt tassen. Väl hemma blev det en ordentlig rengöring och stabilt bandage. Skruttan, hon har sovit för det mesta sedan dess, men är inte sen på att vilja gå ut ändå! Nu får hon minsann gå kopplad i veckan, så att såret läker fint. Hon måste ju vara hel tills på söndag då lagtävling i Kista nalkas.....!!! 





Sen måste jag bara visa ett par bilder på min goaste going i sin stora jacka som han fick på julafton =P Det blev på tok för stor och när Arro går med den på sig rör han sig som en bulldog. Stackarn, men varm är det i alla fall =)



Finaste Arro!!!! Älskar dig!!!!


Kommentarer
Sofie och Vilja

Men Chiliblomman då! Samma som Vilja gjorde i somras.. Arro är den finaste gamla mannen av alla<3

2009-12-30 @ 10:06:37
Maria Jäger

Stackars Chili :( så går det när man är för snabb :)

Vad söt Arro är, glad att han fortfarande hänger med.

God fortsättning!

2009-12-30 @ 20:07:37
Annelie

Hoppas hon piggar på sig snart så hon kan fara fram över hindrerna igen! /Annelie

2010-01-04 @ 20:08:30
URL: http://www.sheepchaser.com
Cecilia Almér

Mysbulan & bästa Arro! :) Skönt att hon blev bra igen så snabbt!

2010-01-05 @ 08:30:29
URL: http://ceciliaalmer.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0