Simträning med kompisen Janis

Jag skulle jobba 12-21 idag, så Hanna och jag passade på att simträna våra hundar innan jag gick på mitt pass. Varmt, blött och immigt blev det i Blå Stjärnans simhall! Både träning i stilla vatten och i Jet Streamer´n. Duktiga vovvar och tappra ägare. Sedan blev det köttbullar och en redig frukost till Chili. Hundarna fönades torra och täckena åkte på, sedan åkte Hanna och Janis hem medans Chili, mamma och jag stannade kvar på jobbet och tog en fika i väntan på¨att pappa skulle komma och hämta upp dom. Förresten vägde jag Chili idag och till och med hon har gått upp i vikt under december månad! =P Numer väger hon 18,5 kg, så nu drar träningen igång igen på allvar. Ska nog köpa en pulka imorrn, för då kan hon använda sin nya dragsele från "Björkis" och dra lite som träning i snön... to be continued...


Duschas är inte kul =)

Träning i Jet Streamer.

Chili vill hellre hoppa i bassängen igen och bada men Janis istället för att duschas...

Fönas efteråt är inte så himla uppskattat =P


Kommentarer
Hanna

Tack för idag kompisar. Chilis extrahull tränas snart bort - vi kör ju igång imorgon och snart blir det tävling igen! Som vi längtat. See you...

2009-12-28 @ 00:23:23
URL: http://www.nogg.se/hannacarlsson8
Elsa

Haha men Chilli då, lyssnar de inte på vad du säger? Du får bli strängare på dem! Visa att du är mannen i huset. ;)

2009-12-28 @ 13:05:57
URL: http://melviona.3w.se
Cecilia Almér

Åh vad mys! :) Äh lite extra kilo här och där mår väl ingen dåligt av...(a) Vänta bara till alla kommer igång med träningen i lite mer värme. Ser fram emot en sommar med en råsnabb Chili och rysningar/gåshud från vår sida! :)

2009-12-28 @ 13:32:23
URL: http://ceciliaalmer.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0