Uppladdning!

Hej alla glada! I helgen som gick var Arro, Chili och jag och såg på en fotbollsmatch i Vårgårda. Det var en riktigt bedrövlig match med många otrevliga ord och gester, men ändå lyckades jag få abstinens igen... på torsdag tror jag att jag ska sticka till killens syrras lag i Herrljunga och lira lite - dom ar nog börjat träna på gräs nu. Men det var inte därför vi var där: Mikael spelade innebandyturnering med sitt jobb och tog hem storvinsten. De var så nöjda för vandringspokalen och malliga över sina guldmedaljer så! Chili och Arro satt på utsidan i fina vädret och kelade med barn och kollade på fotbollen undertiden, här kommer lite bilder därifrån:
Nedan: en fotboll i sikte!
 
Nedan: soligt och varmt =)

Nedan: Arro var lätt mest populär bland barnen.






Och nu till uppladdningen... på lördag ska vi tävla agility igen! I Kungsbacka. Två av mina lagkompisar och deras jyckar ska också vara med, så vi får se till att kamma hem första till och med tredjepriset i hoppklass ett. By the way, Chili och jag ska såklart vinna! =) Gör vi det går vi upp i klass två och allt blir så mycket lättare. Jag har nämligen satt en stor press på mig nu att kamma hem en pinne på lördag, för kommande helger har jag anmält mig till klass två!!! =P haha... wish me god luck!


Kommentarer
Åsa

Det är rätta takter! man ska tro på sig själv! ;)

Lycka till, vi tror på dig stenhårt!



/Umeborna

2009-04-08 @ 06:19:19
URL: http://bessie.webblogg.se/
Sara, Nisse, Aramis o Ryta

Glad Påsk! Hoppas att ni får en trevlig hundig helg :-)

2009-04-09 @ 17:39:06
URL: http://www.nogg.se/aramis2001
Cecilia Almér

Åh där har vi ju Arro! Gud vad söt han är :)

Imon ska jag lägga in alla bilder från Gotland så hoppas vi att det blev några bra!

2009-06-30 @ 14:14:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0