Lata dagar...



Hej alla läsare! Det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg nu så jag tänkte det var på tiden. Jag har haft så otroligt mycket att göra i skolan, så jag har inte ens hunnit träna Chili i den skala som jag har velat. Man kan säga att både Chili och Arro har haft en månad med lata dagar, och just nu har vi permission från varandra: mamma och pappa tar hand om mina änglar denna veckan för att jag har så långa dagar i skolan, jag flyttar hem alla möbler från lägenheten i Skara och så vidare... blir väl en del krökande här på kvällarna denna veckan också kan jag tänka =)

Vi var uppe på Fykan för.. hmm.. vad blir det..?... tre veckor sedan nu; jag, Micke, Mamma, Pappa, Chili och Arro för första gången i år, och vi hade härligt väder. Både hundar och primater vilade upp sig bara över en dag, som man bara kan göra på sommarstället... Men nu när jag var hemma hos mor och far i helgen som gick, hann jag faktiskt träna en hel del med Blomman, nämligen både lydnad, freestyle och agility. Jag har anmält mig till desssa tre grenar på Ungdoms-SM som äger rum i Göteborg i början av augusti, så nu blir det till att ta tag i träningen igen. Ska bli kuligt!!

På fredag tar jag min Djursjukvårdarexamen, och sedan blir det till att komma ut i det riktiga arbetslivet. Lite nervöst är det faktiskt, men det ska bli väldigt roligt. Jag känner dock att ett par veckors ledighet hade varit på sin plats i mitt liv nu, men det är väl bara att ta tjuren vid hornen och börja jobba. Ha det gött alla barn! ;-)


Kommentarer
helena hagström

Ungdoms SM !!! Men hallå där tjer GRATTIS

När och VAR ???????? Berätta mer



Hoppas jag kan komma och se er !!!!!!!



Exmamen med det händer mkt i ditt liv nu !!!

2008-06-28 @ 13:17:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0