Härlig dag!

Lilla ja tycker faktis åsså om bullar... =)
image125

Idag (IGEN!!!) lyser solen och man får så mycket energi av detta härligt stora och gula ljusfenomen!!
I morse åkte jag och hundarna till motionsspåret här i Floda, la 3 spår (2 till Chili och 1 till Arro) och gick sedan en skön promenix innan hundarna skulle få jobba med näsan...

Chili var klockren som vanligt och tog 2-timmars spåret utan några som helst problem. Arro har inte jobbat så mycket med näsan i sitt liv, men även en gammal hund kan lära sig spåra!! =) Han tog det också, fast med några stopp på vägen (spåret var typ 20 meter.. hihi...) och var sketnöjd efteråt.

Sen blev det plugg för min del, jag veeeeeet, det är lördag, men det är ingen bortförklaring. Ex.jobbet måste göras. Hundarna sov gott med trötta nosar men vaknade när jag drog igång bullbaket, Chili sat och värmde mina fötter under hela baket - och fick till slut sin löning =) 

image124


Kommentarer
Annelie

Vilka härliga bilder, speciellt den högst upp, ser nästan ut som hon tagit bullen olovandes :-)!
Vad sugen jag blev på bullar nu då.....
/Annelie

2008-02-23 @ 18:06:31
URL: http://www.sheepchaser.com
Åsa

naaaaaa! Söta syrran!!

2008-02-23 @ 21:43:10
URL: http://bessie.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0