Grillning, Sömnad och Bowling

Se vilken härlig sommardag! *not*
Det regnade hela dagen och vi var inte sugna på att gå ut och vandra i skogen, samla pinnar och dra igång en öppen eld, sitta där och bli dynge-syra.. nä.. så vi grillade hemma precis utanför trappen istället =)
image122

Detta var i torsdags...
Sen igår, Fredag, efter anestesikursen jag gick på jobbet (Blå Stjärnans djursjukhus), kom Michaela ännu en gång hem till mig och doggarna fast denna gången lagade vi maten inomhus - Flygande Jacob - mums!! Sedan hade vi symöte hela kvällen, och Michaela åkte hem vid halv tolv. Vi fick sytt både det ena och det andra: Michaela sydde gardiner samt började lite smått på en jeanskjol, medan jag förlängde ett par jeans och började sy på Jessies täcke som vi ska ha likadana i agilitylaget =)  I varje fall var det jag, Jenny, som var framme med kameran igen:
image123
Ikväll, lördag, ska vi dra till Strike Bowling o Co. Lätt att Michaela ska få däng idag igen, Jenny rules!!!   B-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0