En helg i Herrljunga...

Även denna helg föll tunga droppar från De Stora Grå, dock inte hela helgen som tur var. Chili och jag åkte till Micke i Herrljunga, cyklade en hel massa så att styren gick av och Chili knappt orkade stå på sina normalt alerta ben. Fint väder, grillning x 2 och fotboll, sedan avslutade vi dagen med en stor förfest hos Wiktor och Jessica och drog senare vidare till Folkets park där vi skulle lyssnat på Björn Rosenström. OkejOkej han är väl inte någe vidare bra, men skön bakgrundsmusik var det i alla fall! I mörkaste natten lullade vi, i alla fall några av oss, hem på vingliga ben till våra lyor och somnade gott - den ena i sängen och den andra på soffan.
Chili skejtar
Söndagen blev dagen som stod för regnet, men det höll inte oss inne. Vi behövde frisk luft och jag ville se Micke åka longboard som han pratat om... Även jag testade på att åka lite, men det bästa av allt var att Chili fattade direkt, så nu har jag en skejtar-jycke =P
http://www.youtube.com/watch?v=hdVF_ZXOxMw



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0