Inoff på Orust + lite annat

image142
Denna dag bar det av till Orust, en inofficiell men dock så behövlig tävling. Vi startade denna dag i fyra lopp, och vi hade snabbast tid i flera av dessa.. dock lite missar av mig (Jenny). Det gick över lag bra och både jag och Maria med Jessie var nöjda med dagen, trots lite kallt och ruggit väder. Men med ett gott humör, duktiga hundar och en härlig hejarklack tog vi oss lätt igenom även denna tävling =) Som bäst tror jag vi fick en 6:e placering.

Nu har vi anmält oss till vår första vall-kurs. Den börjar om cirkus 1 månad, och vi hoppas på att vi blir bitna i den sporten - för den är häftig!!! Det blir hos Kalle Nielsen i Hemsjö och vi väntar med spänning...

image143
För övrigt bakade vi kladdkaka, eller tja.. Micke bakade och jag åt.. käkade räkor, gick på bio, tog en promenad genom stan, grejade i trädgår´n och hade en allmänt skön helg. Just det ja, jag var också och kollade på en rätt så pampig lägenhet i Slätthult också, men den var på tok för dyr... =) Drömma går ju!

Idag utsatte jag mig själv för en fet tentamen i skolan om öron, ögon, tänder, endokrinologi, reproduktion och pediatrik. Oh my, jag tror och hoppas faktiskt att jag klarade den.. peppar peppar... på tisdag är det del 2, så jag måste hålla kunskaperna uppdaterade.. dom som nu finns... =/

Nu blir det löpning och biltvätt, sen sy på Saras klänning!! Tjolahopp!


Kommentarer
Åsa

kul att vi båda ska försöka oss på vallning! Verkar ju verkligen vara en kul sport som du sa!

Synd att du inte ska på kennelträffen! Då kommer jag sakna dig...

/sis

2008-04-17 @ 13:30:25
URL: http://bessie.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0